איומי המנכ"ל: "דחיית העבודות ליום חול – נזק של 10 מיליון שקלים"

האם בשיקולי משרד התחבורה שלא לבטל את העבודות בשבת, היו גם שיקולים כלכליים מעבר לטיעון כי הם נעשו משום "פיקוח נפש"? נקווה שהח"כים החרדים מספיק עירניים לבדוק גם את הפן הזה.
דוד לזר 1 Comment on איומי המנכ"ל: "דחיית העבודות ליום חול – נזק של 10 מיליון שקלים"

גם לאחר שהמפלגות החרדיות דאגו להנמיך את גובה הלהבות בסערת חילול השבת על ידי משרד התחבורה, נראה כי הפרשה לא תרד כל כך מהר מסדר היום הציבורי • הבוקר נחשף מכתב ששלח מנכ"ל רכבת ישראל למנכ"לית משרד התחבורה שבו הוא מתריע על עלויות גבוהות ביותר, באם העבודות יידחו משבת לימי החול

צילום: Miriam Alster/Flash90
האם בשיקולי משרד התחבורה שלא לבטל את העבודות בשבת, היו גם שיקולים כלכליים מעבר לטיעון כי הם נעשו משום "פיקוח נפש"? נקווה שהח"כים החרדים מספיק עירניים לבדוק גם את הפן הזה.
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גם לאחר שהמפלגות החרדיות דאגו להנמיך את גובה הלהבות בסערת חילול השבת על ידי משרד התחבורה, נראה כי הפרשה לא תרד כל כך מהר מסדר היום הציבורי.

הבוקר (שני) נחשף ב'גלי צה"ל', מכתב ששלח מנכ"ל רכבת ישראל, בעז צפריר, למנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר, שבו הוא מתריע על עלויות גבוהות ביותר, באם העבודות יידחו משבת לימי החול.

לדברי צפריר, אילולא העבודות שהתבצעו בשבת היו נדחות, היה נגרם נזק של כ-10 מיליון שקלים לפחות.

עוד עולה מהמכתב כי אם לא תתבצענה עבודות התשתית בסוף השבוע, יאלצו להפסיק את תנועת הרכבות בכל יום מהשעה 22:00 בלילה עד 06:00 בבוקר. וכי המשמעות היא פגיעה ב-10,000 נוסעים בכל לילה, כך העלה מנכ"ל 'רכבת ישראל'.

האם בשיקולי משרד התחבורה שלא לבטל את העבודות בשבת, היו גם שיקולים כלכליים מעבר לטיעון כי הם נעשו משום "פיקוח נפש"? נקווה שהח"כים החרדים מספיק עירניים לבדוק גם את הפן הזה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מעניין….
    אתמול שר התחבורה ישראל כץ אמר בערוץ 2 שזה ענין בטחוני וסכנת חיים וכ"ו…
    פתאום נהיה חיסכון כלכלי?
    בוא נעזוב את כבוד השבת שהוא חשוב בהחלט אבל מה עם קצת כבוד לערכים של מדינה שמגדירה את עצמה יהודית!!!???
    בושה!!!